teman tapi mesra aku ingin pergi bawa diri jauh dari aku...

Sedey rasenyer hati aq bila teman tapi mesra aku cakap dye nk pergi ke perlis dan mungkin dye tak akan balik ke KL semula lepas dye pergi ke perlis, 2 tahun aku suka kan dya . banyak kali aku luahkan hati kau kat dye , tp dye cuma menjawab , " Aqisz suka kat dauz , tp aqisz xnak couple gan dauz , aqisz lg suka hubungan seperti sekarang , aqisz takut masing² akan membenci bila lepas break " . aku pown xleh nak paksa dye coz soal hati , dye pown mcm kurang percaya kat aku bila aku cakap aku akan tunggu dye pulang ke KL semula.. 
aku just cari penganti dye coz aku tau dye ade penganti diri aku  , xsalah kan aku mencari kasih sayang , walaupon aku ada kekasih hati baru , hati aku tetap sayangkan dye , setiap hari aku renung gamba dye supaya terubat sikit rindu kat dye walaupon aku tau aku sudah ada kekasih hati yang lain , 
jika aku dah sayang seseorang tu , aku xakan lupakan dowang , aku simpan gamba² dowang.. 
agar aku sentiasa ingatkan dowang sampai aku mati , cuma dowang je xpercaya .. 
ramai jugak yang xpercaya bila aku cakap aku still sayangkan exlove and exscandal aku , dowang cakap aku playboy , perasaan sayang muncul sendiri , bukan dipaksa .. hanya 5 orang saja bekas kekasih hati dalam hidup aku , scandal cuma masa aku single , 
sekarang hampir 7bulan aku single dan mencari penganti cinta lama aku , dalam masa yang sama juga aku masih menunggu kekasih lama atau scandal lama aku jika ada yang sudi terima cinta aku kembali , aku menunggu dengan hati yang terbuka .. 
dauz akan tunggu aqisz sampai cinta dauz pada aqisz terbalas 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan