nasib baek x merempat..

disebabkan si mizan ketiak licin tu wat taik +++ mendajal aq gn kawan2 serumah yg laen , kami semua merempat dibuatnya , tp alhamdullilah dapat juga aku bilik sewa disebabkan xcukup duet nk sewa rumah coz deposit xdak.. berdekatan juga dengan tempat kerja . sabar je la gn sikap ketiak licin tu , time dye susah aku gan kawan² tolong , tp dye boleh lak tikam kawan² dari belakang , ikutkan hati nak je aq g tikam dye dari depan , tp nasib baik mak gn ayah adik aisyah backup and beri pelindungan untuk dye gn adik perempuan dye . kalau tak due due adik beradik tu aku tikam.. meyusahkan betol , da la makan duet aku gn kawan² sampai kami merempat , dye lg nk langsi² gn kiteorang, alasan mabuk , biase nyer orang mabuk ni akan tunjuk perangai sebenar dye kalau dye da mabuk.. ok la tu.. kantoi sudah , tp jage la mangkuk tu , aku jumpe dye kt luar , aku rembat sampai jd bangkai.. sakit betol hati aku gn kawan² .. sampai masing² xleh focus kerja fikirkan nk cari tempat tingal ,

sebelum ni aku penah cakap , kalau aku kene halau rumah , aku akan pastikan si mizan BANGKAI ANJING ni akan merana seumur hidup ,
sape jumpe dye BUNUH saja , xpon belasah je sampai lunyai , mampos lg bagus! then info kt aq , papehal aku tanggung..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan