first time aku uptade bg tahun 2012 ( 10% complete , uptade in progress )

alhamdullilah , 2011 telah aku berjaya lalui dengan tabah ,
tetapi awal tahun baru untuk tahun baru ini sunguh aku menarik , dan pelbagai perkara manis telah berlaku pada awal tahun , tp ade juga perkara yang tidak aku inginkan berlaku  , tapi aku tetap akan teruskan kehidupan aku seperti manusia normal lain , walaupon aku sekarang hidup berdikari untuk diri sendiri , aku tetap bahagia ditemani rakan² serumah ( SHAH , SALMAN , QURI , NARUTO and BABY) , dowang banyak tolong aku bila aku susah , seperti yang kami janji sebelum ni , susah senang kami lalui bersama sehingga diri masing² berjaya dengan kerjaya masing².


Antara Kenangan Manis Januari 2012, 
  • Bertemu semula dengan ayah kandung semasa aku sedang minum dikedai mamak sebelah tempat kerja aku , aku gembira sangat² sebab "papa" dah maafkan aku , dan terima diri aku balik , sampai airmata aku megalir tetibe selepas "papa" pergi tinggalkan aku , kerinduan dan penantian kemaafan dari "papa" selama lebih dari 6 tahun ni berbaloi juga akhirnya, 

  •  Aku gembira bila mendapat berita daripada salman setelah aku barum sahaja sampai dirumah sewa ku selepas pulang daripada bukitbintang kerana meyambut ketibaan 2012 , aku ingat lagi ketika itu aku sampai dirumah jam 5pg kerana aku jalan kaki pulang kerumah daripada bukitbintang sambil² singgah untuk g makan bersama    scandal tersayang aku Aqisz Amaleyna berhampiran dengan kawasan rumah dia sebelum aq teruskan perjalanan untuk pulang kerumah , aku sungguh terkejut , bila salman keluar dari bilik dan berkata " pukul 10pg nanti kaw start keje kat cawangan pandan jaya , g tidur cepat , nanti susah lak nak bangun " . berkat kesabaran aku selama 4 bulan setelah tiada panggilan untuk crew teknikal , akhirya aku ada juga kerja tetap . boss pown okeys jugak , sungguh ceria, walaupon kekadang mood dye x baek , dye tetap okeys dan terbaek,

  • walaupon aku dan kawan² aku yang masih bersama hidup susah , tp kami tetap bahagia dan saling bantu satu sama laen , susah senang bersama , if sowang ade masaalah sume berkumpul , share probelm , and try selesaikan , korang memang best! korang lah sahabat..

  •  permusuhan dan salah faham diantara aku , salman dan abe dengan lee telah pown hilang , semua disebabkan masaalah yang kami alami akibat perbuatan seorang member yang tidak megenal budi dan tikam kami dari belakang , akhirnya lee turut campur tangan dalam masaalah kami , disebabkan kejadian itu semua, KAMI dan lee kembali menjadi sahabat semula seperti dulu, 0-0 

  • saia dan kawan2 hampir2 merempat gara2 dihalau keluar daripada rumah , tetapi nasib kami sungguh baek , boss membenarkan aku meminjam sedikit wang untuk mencari rumah / bilik sewa , akhirnya sy dan kawan2 jumpa sebuah bilik sewa berdekatan dengan tempat kerja kami, sepanjang hari kami megemas barang² yang ingin dibawa pindah ke tempat tinggal baru , kami sempat singgah di BUKIT AMPANG untuk menikmati pemandangan cahaya malam bandaraya kuala lumpur dengan niat stress dan tekanan hidup kami berkurangan bila berada di tempat yang sunyi dan cantik seperti di bukit ampang..

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan