Kalau tunda lagi JOB kali ni, pecahh la otak aku fikirkn makan minum aku lepas ni, POKAI dah ni


kawan-II yg kenal atau pernah spend time lepak gn aku tlg doakan JOB aku jumaat ni berjalan lancar, tidak ditunda ke tarikh baru lagi bole tak? sbb aku betol-II nk kembali berkerja, lama sangat mencari kerja tetap/sambilan xdpt-iI, JOB ini untuk aku buat modal cari kerje tap kot, modal aku dah abis cari kerja sebelum ni tp xdapat sampai aku rasa mcm memtebazir je aku pegi interview tp xlayak dpt kerja, tolong doakan denn yoo fb buddies, orang tua-II cakap doa seorang sahabat di permulaan hari ni berkat , silap-II ada rezeki boleh termakbul =D hahaha, BOSANNN WEIII HIDUP tanpa sumber keuwangan yg tetap ni, umpama kais pagi petang siang malam khas untuk makan minum sehari dua je aww, abis duit poket, silap-II puasaa akuu sampai ada yg beri aku duit makan minum, or aku mencekik je kuih muih/ Dauz Karipapbull or ape saja yg nenek aku jual setiap hari kecuali if dowg cuti meniaga, RM30 untuk aku makan dr ptg sampai ke subuh sajaha awww sekarang, NAFSU PERUT semakin bertambah sekarang, selagi ada duit kita MAKAN MAKAN MAKAN sampai kenyang, nnt dah pokai kene puasa lak tahan lapar.. hahahahhaha, tp yg peliknye, berat badan den MAINTAIN je, saiz pon MAINTAIN je, nenek kata den ado bela 2 ekor jin yg pasti buat den jd lapar selepas magrib sehingga subuh, fakta diri denn ni dari dlu aww =D #post kt wall FB, COPY post sekali kt BLOG, easy right =P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan