xda kerja aq post ayat panjang2 kt cintaku kieysha nabieylla,

cian ayang pening ek nk bace?
ade mase2 tertentu aku akan taip panjang2, and jarang or tak akan tido selama beberapa hari, sume ni sebab dulu aku pernah rosakkan diri aku dengan dadah yang bernama AIS atau pn nama melayunya BATU. tp alhamdullilah , cinta yang kieysha nabieyla berikan untuk aku telah berjaya membuatkan aku berhenti daripada megambil dadah dan arak, aura kasih sayang dan cinta ayang sungguh kuat, kerana sejak awal perkenalan aq dan ayang lagi aku da pasti ayang lain dari yang pernah aku kenal sebelum ni, sifat ayang yg selalu marah2 and merajuk tu la yg selalu aku ambil and ingat untuk berubah, setiap kali ayang panggil aku sayang or ayang cakap ayang cinta and rindukan aku, setiap kali ayang lafazkan kasih sayang dan cinta aku untuk ayang semakin bertambah dan semakin kuat. kerisauan terhadap kesihatan and keselamatan ayang lak selalu wat aku hilang selera makan, mody , sedih, and blur tetibe jika aku dapat tau ayang sakit or aku rase ayang kurang selamat, coz aq risau aku akan kehilangan ayang suatu hari nanti, walaupun ramai yang berkata, jodoh pertemuan di tangan tuhan, tapi hati aku pula meyatakan bahawa aku ingin hidup bersama ayang hingga ke akhir hayat kita berdua bersama sama , sehingga aku ataupun ayang melepaskan nafas yang terhakhir, aku ingin kan semua kita lalui and tempuhi bersama, biarkan saja aku seorang yang sakit , letih , sedih , di kutuk atau di cari, di buly atau di kacau orang laen, hilang nyawa atau cacat angota badan, aku sanggup megantikan tempat ayang , daripada tengok ayang moddy, letih , sakit , sedih, kecewa , murang, di marah , cedera parah , di ganggu atau di gorat lelaki laen , aku x sanggup tgk sume tu terjadi , cuma KIEYSHA NABIEYLLA sahaja lah yang aku pentingkan dalam dunia ni lebih daripada nyawa dan maruah aku sendiri, aku lebih penting kan KIEYSHA NABIEYLLA daripada keluarga dan sahabat aku, aku lebih pentingkan KIEYSHA NABIEYLL daripada aku kehilangan rezeki and harta, aku cuma perlukan KIEYSHA NABIEYLLA sahaja dalam hidup aku, kerana dia aku da banyak berubah semula, ramai cakap aku sekarang lebih baik and rajin daripada sebelum aku sayang kieysha nabieylla, aku sanggup habiskan duet yang aq dapat untuk makan demi beli topap atau pun online untuk luangkan masa bersama KIEYSHA NABIEYLLA sebagai ganti tidak dapat berjumpa bagi megurangkan rindu and megeratkan kasih sayang dan cinta yang telah muncul dalam hati kami berdua sepanjang perkenalan and percintaan kami yang secara rasmi nya setuju untuk menjadi pasangan scandal pada mula nya pada 1 june 2011 , dan secara rasmi pada 1 JULAI 2011 kieysha nabieyla terima cinta yang aku berikan untuk dia sepanjang tempoh kami berscandal , terima kasih banyak² cinta kerana sudi menjadi sebahagia daripada diri aku, pemilik hati aku, and orang yang sanggup memberikan kasih sayang untuk seseorang seperti aku yang selalu di gelar and di panggil remaja nakal, jahat , bodoh , lembab , pemalas , and perosak anak gadis di facebook dan di depan mata dan mulut orang yang megenali diri aku , tp sejak ayang muncul, aku dah x dengar dah sume tu, tp sejak aku kenal ayang, aku cuma dengar ada yang megatakan aku rajin, ringan tulang, baek hati , suka membantu , and seorang yang setia pada cintanya, aku bangga orang cakap baek sal aq sejak ayang beri peluang aku luahkan cinta aku kepada ayang, terima kasih sangat2 sayang, seumur hidup aku, ayang lah yang teristimewa, lebih daripada exlove aku sebelum ini,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan