setelah genap sebulan, baru kaw nak tinggalkan aku, setelah aku sayang kaw sepenuh hati, baru kaw nak aku lupakan kaw, kenapa tidak pada mula2 pertemuan, aku sedih sangat2 , da x larat da aku nak nages, air mate pun dah naek kering, aku xpernah ade niat nak tipu kaw, aku x pernah angap kaw perempuan simpanan aku, aku sayang kaw sepenuh hati aku, aku sanggup kehilangan kawan, tapi aku tak sanggup kehilangan kaw, kaw x fikir ke ape aku rase, selalu sangat aku di tinggalkan , bukan aku yang tinggalkan, sume nak tinggalkan aku termasuk ibu bapa aku, orang yang aku sayang, sahabat2 karib aku, sume nak tinggalkan aku, aku tension hidup macam ni tau tak, aku cuba buat yang termampu, aku cuba ikut rentak kaw, aku cuba untuk pertahankan, tapi mungkin sampai di sini saja yang aku mampu, aku sayang kan kaw sangat sangat kieysha nabieylla, hanya kaw saja kat dalam hati aku, aku tetap akan tunggu kaw.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan