antara perkara yg aku buang tebiat hari ni adalah taip chat panjang2 ,

i sent to my sweetheart yang tunggu dekat 30minit aku reply . hehehe. sory dear...


ye sayang tp aq tau aq x leh wat sowang, aku perlukan sokongan ibu bapa, tp aq lak ade ibubapa mcm xda, aku cuba berubah sendiri, and cari peganti ibubapa aku untuk dapatkan semangat dan keyakinan untuk berubah seperti sekarang sejak aku mula sayand and cintakan ayang. aku dah mula cari kerja daripada melepak lepak buang masa seperti yg ayg pena cakap, ayang x ske and marah bila aq buang masa, tp ayg suka bila aq berkerja, cuma aq belum cukup pegalaman and ilmu sahaja untuk mencari kerja tetap, aku kan x ada SPM, so aku kene la cari kerja parttime yg boleh tanggung diri aku untuk teruskan kehidupan di kuala lumpur ni sowang2, demi cinta aku kt ayang , aku dah berazam, aku ingin berjaya, dan aku akan berjaya pada masa akan datang, sbb jika aq xada kerja tetap, mcm mane aq nk berumah tangga dengan kekasih cinta hatiku kieysha nabieylla and mempunyai harta sendiri, aku akan buktikan aku akan berubah untuk ayang, demi ayang, ayang lah sumber semangat and inspirasi aku. *dengan sepenuh hati and diri aku , aq ingin meyatakan bahawa engkaw lah cinta yang ke empat yang pernah muncul dalam hidup aku sepanjang aku hidup . cuma orang yang aku rasa betol2 istimewa and leh wat aq bahagia sahaja yang layak dapat cinta aku, seperti mane ayang dapat sekarang, cinta hati aku bukan cinta murah , bukan cinta yang senang bertukar pemilik. nama kieysha nabieylla dah terpahat kt dalam hati aku, ia mungkin akan megambil masa lebih 2 tahun untuk di padam kan, seperti mana permisahan aku bersama cinta lama aku, aku cuma nak ayang tau, aq setia pada yang satu walaupun kekadang aku ade wat peragai gatal2 and tego gurl laen, tp tu cume bile aku bosan x tau nk wt pe, walaupn aku luangkan msa sementara gn gurl laen, yang pasti pemilik hati aku, cinta aku, dan kasih sayang aku, cuma kieysha nabieylla seorang sahaja yang layak, ramai yang cakap aq ni playboy@casanova, sentiasa berjalan dengan ramai gadis dalam mase 1 hari, tp sejak aku kenal , sayang and cintakan ayang, aku cuma akan luangkan masa bersama ayang sahaja bila aku hangout, jika tidak, aq lepak sowang2 je la jawabnyer, aq nk orang yg pernah cakap aq playboy@casanova@seorang yg suka merosakkan gadis tau bahawa aku SETIA PADA YANG SATU iaitu KIEYSHA NABIEYLLA SEORANG SAHAJA DALAM DUNIA INI , buat selamanya, separuh hidup baru aq yg akan datang, aq nk abeskan bersama sama KIEYSHA NABIEYLLA sahaja, biar hilang rakan, biar hilang harta, biar hilang keluarga, hanya orang yg aku cintai sahaja yg menjadi yang terutama dalam hidup aku, walaupn aku kene tempuh berpuluh harimau sekali pn. aku sanggup demi cintaku kieysha nabieylla

Tiada ulasan:

Catat Ulasan