budak hot sudah bercerita






Siapa dia adinda ni? Well untuk sesiapa yang tak tahu atau belum tahu (as if wujud),adinda ni seorang yang mencipta kontroversi dengan harapan untuk menembus media massa di Malaysia.Besar kemungkinan dia bercita cita untuk menjadi seorang pemimpin belia yang berjaya di masa hadapan dan isu ini dijadikan batu loncatan untuk kerjaya nya itu.Lagipun,politik kalau tkde skandal seks tak menarik la kan?? LOL.(jangan la ada orang politik baca ni)..

Okay kembali ke point asal sebelum aku mula mengarut tadi..
Adinda evans yang glamour dan fabolous(as if..) ni,sebenarnya telah melakukan sesuatu yang tak patut.Secara peribadi,aku rasa dia telah melakukan kesilapan dan kemungkinan besar apa yang dilakukannya itu adalah disebabkan oleh peer pressure or anal problems(seriously). Tapi dia ada mengatakan bahawa it all happened secara paksa rela dan individu yang terbabit telah dikenakan hukuman gantung.(as if again..)

I mean come on la, hukuman gantung untuk kesalahan merogol? Kenapa tak cakap kena hukuman tembak sampai mati je macam kat China. Oh and before aku terlupa, trimas kepada Mr D(tknak sebut nama for your privacy) iaitu kawan aku,kerana membangkitkan isu berkaitan dengan hukuman gantung ni sebab seblum dia cakap aku tk terfikir langsung

Memandangkan terlajak perahu tak boleh berundur unless kau pindah tempat duduk ke hujung perahu yang lagi satu which means ko just kena bergerak ke hadapan untuk berundur(pikirkan), apa kata kita ambik yang positif.Malaysia sedarlah bahawa di zaman serba maju ini every word yang dikeluarkan boleh disebar dan dikontroverikan dengan pantas dan berpotensi untuk menjadi sesuatu yang negatif.(jangan posting ni jadi mangsa dah la)

So,look before you leap and jangan dah terhantuk baru nak tergadah sebab kalau terhantuk kepala di enjin jet yang sedang berputar,takkan ada chance untuk terngadah.hehehe ... Salam and Kudos.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan