copy paste,

by Syasya Elmo on Thursday, June 9, 2011 at 3:42am

::
aqu sngt menginginkn kasih sayang ,
tetapi mengapa kesedihan yg slalu mnimpa ku..?
apakah tujuan hidup didunia ini..?
adakah aku layak duduk dibawah sahaja tanpa cinta..?
tanpa kasih sayang..?
tanpa teman..?
tanpa keluarge..?
tanpa keceriaan..?dan hanya ditemani tangisan,
yang ku alami selama ini..?
apakah tuhan mahu mengujiku ..
atau menyiksa aqu dbumi yang lain tetapi tidak ..
indah bagi aku kerana kesedihan yang selalu menusuk perasaan ini!
mengapa tuhan tidak mengambil nyawaku sehhingga ke hari ini?
apakah erti semua ini?
seksaan..?
kesensaraan..?
kesedihan..?
atau hanya penderitaan yang aku dapat didalam dunia ini..?
tapi mengapa..? mengapa..?
hina sangat kah diri ini..? aku merasa sangat hina bila melihat insan lain..
mendapatkasih sayang,manjaan,keceriaan,jujor dalam sunyum aku ...
hanya gembira di luaran tetapi MEDERITA di dalaman .!.!.!


mcm kisah hidup aku.. ade juga insan yang setimpal dengan nasib aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan