pagi² buta kepala da serabut. mcm2 kerenah. adoi! apelah nasib . sakit jiwa aq hari² mcm ni. x abes² problem family. kali ni kes mak saudara plak. budus tul! da tua² pun otak mcm budak². mane la aq nk cari rumah ni. duet pn xder. check xleh clear. ic rosak. nk tggu siap lame lg. ades. pokai aq. da la maksu da bape kali push aq swuh kuar dari rumah. tah mane aku nk duduk pn aku da tak tau. xkan nk duk tepi jalan merempat mcm dulu lagi? aku nk berubah la weih. berubah jadi lebih baik..

oceng pun wat hal gak . tercalar , terguris , terhiris hati aku dengan kata² dia. aku tunggu dia rupanya dia enjoy gn boy laen. sial je. wat aku mcm tunggul .pastu senang² je suruh aku lupe kan dia, igat senang ke..
da la aku susah nk suka kt owang. dye senang je cakap. tak pernah pikir perasaan aku. janji lain buat lain. serupa keling punya cerita da. aku tetap dengan janji aku.
and aku akan cuba tunggu dia , sampai aku jumpa yang lain.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan