sometime aku pun pelik gn diri aku ni. sometime aq xleh trime love. tp bile tade love. aku terasa nk loving. apesal ek? tpi siyes aku da rase mls nk cari da. kecewa di permulaan sakit gk ek. apetah lagi if kecewa di pertegahan. eeeuu. leh merenk woo . mcm gurl semalam. KIKO. bile dye mintak tlg je kt aq. aku pelik trus. coz aq x kenal. tp sebab aq da biase tlg owang putus cinta ni. aku tlg gk. aku tak kesah if dye pike aku ni jiwang ke. biol ke. kuang ajo ke. merenk ke. aku just nk tgk owang happy. aku happy bile owang happy. nenek pena cakap. tak salah if tolong orang. walaupn kita tak kenal. TC kiko. pasni i da xnk kaco u da. bye2.

and to fara nemo , and oceng. bye² gak. dauz akan cube lupekan korang. tq coz pena bg dauz kebahagiaan. ta tau palsu ke kenyataan. tapi dauz happy bile gn korang. thanks coz naek kn semangat dauz. walaupn sementara. tq sangat².

Tiada ulasan:

Catat Ulasan