11/04/2012 : aku happy kerana dapat jumpa dengan bekas kekasih hati

walaupun hanya beberapa jam kami melepak bersama . aku x mampu nak berkata kata semasa lepak gan beliau, lidah aku umpama kaku ketika aku menatap wajah bekas kekasihku itu , terubat rindu setelah terpisah , walaupon kami terpisah agak lama jika aku rasakan sehari itu mcm 3 hari , pertemuan beberapa jam bersama itu sudah cukup bagi aku , cukup untuk mengubati rindu aku pada beliau , semalam dye agak berlainan daripada biasa , dia kelihatan semakin cantik , membuatkan aku semakin sayang pada dye , walaupon kami sudah berpisah , kasih sayang dan cinta aku pada dirinya takkan hilang . aku akan tunggu dye kembali kepadaku ,
tanpa dia aku rasa diri aku tiada makna , 1001 dugaan telah datang mencabar kesabaran aku untuk teruskan hidup , ada kalanya aku rasa tertekan lalu berfikiran negetif , tetapi kerana hati aku masih lagi milik dye , aku terbayangkan wajah dye ketika aq bersendirian terkenangkan nasib hidupku ini yg aku rasa malang sangat ,

bila bayangkan wajah dye . aku rasa kembali tenang . segala masaalahku hilang buat sementara difikiran aku ,  teringat kenangan sewaktu bersama dye , walaupun hubungan kami tidak panjang , aku ingat semua kenangan manis ketika bersama dye. aku rindukan kasih sayang dye , belaian dye , serta sikap dye yang sentiasa wat aku tersenyum bila melihatnya ataupun semasa aku terkenangkan masa silam bersama dye pon aku akan tersenyum sorang² macam kerang busuk ,

khabar angin megatakan dye sudah mempunyai penganti diri aku . membuatkan aku rasa gelisah dan sedih , tp  kesedihan dan kegelisahan itu hanyalah sementara setelah aku mendengar sendiri jawapan dan penerangan dye tentang khabar angin tersebut , lega hati aku bila dye berkata dye tiada apa apa hubungan istimewa dengan lelaki lain, aku rasa seperti ingin memeluk dirinya ketika mendengar kata² dye. tp kami sudah tiada apa² lagi hubungan , cuma rasa cinta aku terhadap diri dye saja yang masih mekar , xkan aku nk HUG dye sedangkan kami tiada lagi hubungan , kang xpasal pasal dye kate aku cabul dye . mampus~

semasa jalan bersama , secara tiba tiba dye memegang tangan aku dengan erat , aku ingin tersenyum tetapi aku takut dye pikir negetif jika aku tersenyum sorang² semasa berpengang tangan dengan dye , mane la tau kan manusia , otak masing² . mana aku boleh baca pemikiran orang. tp aku dapat rasakan dye masih lagi sayangkan diri aku , aku dapat rasakan kasih sayang dye semasa dye memegang erat tangan aku , dan cara dye memandang aku ketika aku ingin pergi bersama rakanku yang lain ,
dan perkara yang aku pasti bahawa dye masih lagi sayangkan aku lagi bila aku mendapat SMS dari dye
::: I na grak niey . . or u na lpak agy? ::: , sms ini bermaksud dye ingin bersama luangkan masa bersama aku lagi , tetapi disebabkan aku sudah bergerak ke lokasi lain , aku terlupa untuk membalas SMS dye sampai dye ingatkan aku sedang sibuk , aku takut sangat jika dye pikir negetif terhadap aku ,

aku harap jika aku ada masa terluang lagi , aku dapat luangkan masa  seharian bersama dye .
hati aku sentiasa rindukan dan cintakan dye , dan ternyata aku masih lagi tidak dapat lupakan dye serta menerima hakikat bahawa kami sudah tiada apa² lagi . kerana CINTA AKU HANYALAH SATU , DAN DYE SAJA PEMILIK HATIKU KINI DAN AKU HARAP BUAT SELAMANYA =D


*** Biar dalam hati ada taman jika inginkan kebahagiaan  kerana setiap insan akan berumahtangga membina keluarga sendiri , walaupon dalam hati ada taman , jiwa aku tetap ROCCKK~ =p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan