Berakhirnya sebuah percintaan

bila kawan baik kite sendiri syok kt gadis yg kt cintai ape korang buat?

aku sanggup kehilangan SEORANG KAWAN jika aku kehilangan CINTA hati aku .
lebih baik xpayah jadi kawan jika kebahagiaan aku kaw nk rembat . mmg terbaik la ayat kaw kt FB kan

" Kawan yang baik tak pernah mengumpat di belakang kawan baik nya.
Kawan yang baik tak pernah cemburu dengan kejayaan kawan baik nya.
Sebaliknya kawan yang baik lah yang paling banyak membantu kawan baik nya
untuk mencapai kejayaan.
*tp aku bkn kawan yg baek sbb aku suke mengumpat dan mengutuk kengkawan aku... "


"aku dah cube bgtau ko kawan...tp aku tak sanggup kehilangan sorang sahabat dan aku jugak tak sanggup kehilangan orang yg aku syg...
aku bkn senang utk jatuh cinta...tp kali ni ia datang dgn sendiri smpai aku tak dapat nak menafikan lagi...mmg aku syg die...aku mintak maaf sgt²...aku tau ko pasti akan kecewa dan sakit hati...tp ko kene terima kenyataan...inilah kenyataan....aku syg die.. "


"mengalir lagi air mate aku...aduhai....kenape berat sgt dugaan yg aku tanggung demi mendapatkan sebuah cinta sejati...to all gurls....tolong lha....jgn biarkan air mata orang yg mencintai anda mengalir...sbb air mate lelaki ni akan mengalir depan anda ble die dah betul² fed up tuk teruskan...kepada sahabat plak cukup lha...jgn lha sbb pompuan sampai nak buang kawan...pk la...pikir 100 kali mcm aku pikir nak terima die ke tak...sampai skunk pon maybe tak habes lagi..:;( "

ape ni semua? nk jadi kawan aku mcm ni ke caranya ? dulu kaw dah pernah buat sekali perangai mcm ni  . aku buang kaw dari hidup kau . ex aq free2 dapat maki hamun dari aku disebabkan kaw sampai ktorang berpisah . then scandal aku pon kaw try .

Come on la bro . umur kaw lg tua dari aku tp perangai mcm budak2 nk sailang kebahagiaan kawan² . kalau kaw terdesak sangat nk awek. jangan la awek kawan² pon kaw try . dah lame buat kerja ni ? ikutkan hati aku  da lama aku singkir kaw jadi kawan aku . tp disebabkan dia . aku masih lg boleh bersabar.


INGAT BRO! AKU KEHILANGAN DIA SEPENUHNYA. AKU KEHILANGAN CINTA DIA.
KAW BOLEH BERAMBUS DARI HIDUP AKU! FAHAM!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan